نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز- فلاح زاده

لیست نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز- فلاح زاده

نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز- فلاح زاده

لیست نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز- فلاح زاده

نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز- فلاح زاده 09177375800

کلمات کلیدی

بهتین پکیج دیواری بوتان شیراز

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز

پکیج شوفاژ ایران رادیاتور

بهترین پکیج ایران رادیاتور شیراز

چگونه می توان مشکلات پکیج اریستون را تعمیر کرد

نصب تعمیرات پکیج اریستون

بوتان شیراز

پکیج فرولی فن دار

قیمت رادیاتو پره ای

نمایندگی مجاز رادیاتورهای پره ای

هواگیری پکیج شوفاژ دیواری ایساتیس

نمایندگی حوله خشک کن بوتان در شیراز

نکاتی قبل از خرید نصب پکیج رادیاتور

نمایندگی رادیاتور در شیراز

پکیج رادیاتور در شیراز

نمایندگی تعمیرات پکیج رادیاتور در شیراز

فروش پکیج بوتان در شیراز

مدل های پکیج های دیواری و زمینی در شیراز

تصفیه آب یک مرحله ای آکواجوی

تصفیه آب یک مرحله ای

روش های تصفیه آب خانگی

انواع کوار گازی در شیراز

نمایندگی آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if

راهنمای روشن کردن پکیج ایران رادیاتور در شیراز

رادیاتور حوله ای 10 لول ایران رادیاتور

پکیج دیواری دئوترم مدل Royal در شیراز

روشن کردن دستگاه پکیج دیواری در شیراز

نکات مهم در نگهداری رادیاتورها در شیراز

مزایای رادیاتور پنلی ایساتیس در شیراز

ویژگی خرید رادیاتور پنلی در شیراز

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۰۳
خرداد

نکات ایمنی نصب پکیج دیواری آریستون ۲۴۰۰۰ مدل CARES X 24FF 
1.     در دیواری که قرار است پکیج آریستون مدل کاریز ۲۴ در آن جا نصب شود باید از مصالح ساختمانی مطمئن و مناسب برای تحمل وزن پکیج استفاده شود. 
2.    حداقل فاصله ی پکیج دیواری از دیوار یا کابینت مجاور ۱۵ سانتی متر، از کف یک متر و از دیوار روبه رو نیز یک متر باید باشد.
3.     دارا بودن دودکش مناسب با میزان مکش کافی و داشتن استاندارد از الزامات پکیج دیواری است.
4.     قبل از هرگونه اقدام برای راه اندازی پکیج، لوله کشی شوفاژ باید از جهت نبودن مصالح ساختمانی درون آنها و یا بسته بودن راه آن چک شوند. چرا که در غیر این صورت ممکن است هنگام راه اندازی ، ذرات خارجی وارد پمپ شده و باعث گریپاژ و در نهایت سوختن پمپ سیرکولاتور شود.
5.    مسیر رفت و برگشت لوله ها باید مشخص شود که اشتباها وصل نشوند.
6.    به منظور آسانی در نصب، راه اندازی و تغییرات ممکن، باید تمامی لوله های متصل به دستگاه شیرفلکه از قبل نصب گردد. شیر فلکه برای آب سرد ورودی تنظیم گردد تا دبی آن بالاتر از ظرفیت پکیج نباشد.
7.     با استفاده از شیلنگ خروجی، شیر اطمینان را به بیرون از دستگاه راهنمایی کنید. 
8.     نصب فیلتر مناسب در ورودی گاز.
9.    استفاده از محافظ الکتریکی برق استاندارد و مخصوص پکیج دیواری آریستون مدل کاریز ۲۴ جهت جلوگیری از آسیب به برد و قطعات الکترونیک.
10.    در مناطقی ک رسوب و املاح آب زیاد است حتما در مسیر آب ورودی باید از رسوب گیر پلی فسفات یا مغناطیسی استفاده شود تا از رسوب گرفتگی جلوگیری شود.
11.    قطر داخلی لوله ها و شیلنگ ها باید استاندارد باشد. قطر لوله ها و شیلنگ های رفت و برگشت شوفاژ ۴/۳ و لوله های آب مصرفی ۲/۱ می باشد. با پیچ و بست داخل دستگاه، پکیج را باید به دیوار نصب کرد.
12.     با استفاده از لوله های خرطومی استیل یا شیلنگ های استاندارد می توان لوله های رفت و برگشت شوفاژ، سرد و گرم مصرفی و لوله ی گاز را به دستگاه وصل کرد و برای جلوگیری از هرگونه نشت کنترل شود هم چنین قبل از راه انداختن، دستگاه باید به طور کامل آچارکشی شود و در نهایت کنترل شود.
13.    بر طبق مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان (۱۳۹۰) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) ۶۴ متر مربع است و در غیر این صورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

 ما در کنار شما هستیم متخصصین با تجربه گروه تاسیساتی ژابیز radiator-package.com  قادرند تا با بررسی پکیج دیواری شما و تست بخش های مختلف آن، از وجود ایرادات و اختلالات کوچکی که ممکن است در آینده به مشکل بزرگتری تبدیل شوند. ممکن است بسیاری از مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها همانند روشن نشدن دستگاه، برای شما نیز پیش آمده باشد. در صورتی که سرویس پکیج دیوای خود را به صورت دوره ای انجام دهید، نه تنها به عمر مفید دستگاه خود می افزایید؛ بلکه از مشاوره متخصصین ما  برای رفع این مشکلات نیز بهره مند می شوید که ممکن است راه حل بسیار ساده ای نیز داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت پکیج شوفاژ و آبگرمکن دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )
پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   

 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

  • نمایندگی رادیاتور پانلی در شیراز